+38 093 023-08-73

UK
RU

IT майстерня “Все працює”

Абонентське обслуговування

Абонентське обслуговування має сенс для тих бізнесів, для яких неробочий стан інформаційної інфраструктури є критичним. Мінімальна вартість абонентського обслуговування складає 1000,00 грн.

В разі, якщо ви спокійно можете обходитись декілька днів без сервера, одного з комп’ютерів або інтернету – для вас більш прийнятним буде інцидентне обслуговування.

Що входить до абонентського обслуговування

Регламентні виїзди

Взагалі, обмеження за кількістю виїздів відсутні. Кількість регламентних візитів визначаємо ми, виходячи з потреб інфраструктури клієнта. Час погоджуємо з клієнтом. Ці візити потрібні для того, що б ми могли здійснювати моніторинг стану IT-інфраструктури клієнта та здійснювати ті заходи, які потрібні для її стабільного функціонування.

Виходячи з аналізу логів серверів та пристроїв, стану жорстких дисків та іншої інформації, ми можемо надавати клієнту своєчасну інформацію про поточний стан інфраструктури та рекомендації щодо заходів, які сприятимуть збереженню її працездатного стану.

Також під час цих візитів ми виконуємо поточні запити клієнта. Це можуть буть, наприклад, зміна прав доступу певних користувачів до певних ресурсів, підключення нового обладнання (принтера, БФП), встановлення програмного забезпечення та багато іншого.

Аварійні (термінові) виїзди

Це термінові виїзди, викликані аварією.

Аварія – це відмова одного чи декількох елементів інфраструктури, що робить неможливим функціонування одного чи декількох сервісів, які є необхідними бізнесу.

Обмеження на кількість виїздів відсутні.

Час реакції на аварійну ситуація становить 15 хвилин. Час прибуття фахівця до офісу клієнта – від двох годин.

Ви сплачуєте нам гроші, а ми беремо на себе відповідальність за вашу інформаційну інфраструктуру. А кожен аварійний виклик збільшує наші витрати. Тому ми дуже зацікавлені в тому, що б в наших клієнтів все працювало як годиться.

Віддалене адміністрування

Більшість запитів можна виконати, користуючись засобами віддаленого адміністрування. За такого способу користувач отримує допомогу практично миттєво.

Обмежень на кількість звернень нема.

Зашкодить може тільки відсутність інтернету. А для таких випадків буде здійснений аварійний виїзд.

Ведення взаємовідносин з телекомунікаційними провайдерами та сервіс-центрами

Ви не будете мати потреби витрачати час своїх робітників на аналіз нюансів тарифних планів інтернет провайдерів, провайдерів ip-телефонії та надавачів інших сервісів. Ми то зробимо для вас.

Ви будете мати повну інформацію про всі сервіси, які надає ваш провайдер, про ті з них, якими ви користуєтесь, а також їх вартість й вартість таких сервісів в конкурентів.

Якщо вам буде треба замовити додаткову послугу, чи відмовитися від якоїсь послуги, вам не доведеться витрачати свій час на пошук інформації про те, чи це можливо, скільки це коштує, скільки займе часу й до кого треба звернутися. Це все зробимо ми.

Це стандартний набір послуг, які ми включаємо в договір на абонентське обслуговування. Звісно, в кожного бізнесу свої потреби й ми до того готові.

Так шо звертайтеся, порозуміємось!

Обслуговування комп'ютерів

Для наших клієнтів ми створюємо базу даних комп’ютерів, які використовуються, й заносимо в цю базу всі зміни, які відбуваються. В цій базі даних зберігається інформація про апаратну конфігурацію та встановлене програмне забезпечення. Завдяки цьому клієнт завжди має інформацію про те, що він використовує, й що відбувалося з його обладнанням протягом періоду обслуговування.

Доступ до цієї інформації має тільки клієнт та наш спеціаліст, який виконує роботи для клієнта.

Обслуговування локальної мережі

Перед початком обслуговування ми проводимо аудит локальної мережі, результатом чого є мапа мережі та база даних мережевих пристроїв (маршрутизаторів, комутаторів, точок доступу, серверів, мережевих сховищ, комп’ютерів та інших).

Це дає клієнту повну уяву про його інфраструктуру, а нам – можливість швидко втілити зміни, коли вони є необхідними.

Обслуговування серверів

Коли ми беремо на обслуговування інформаційну інфраструктуру, окрему увагу приділяємо серверам. Кожен сервер виконує свою функцію, але поєднує їх те, що від роботи серверів залежить працездатність певної частини інформаційної інфраструктури.

Під час профілактичних візитів ми аналізуємо логи серверів, стан жорстких дисків. З певною періодичністю здійснюємо контроль цілісності резервних копій.